Post Message

Captcha Image


Hagemeister Hans-Peter : Beurteilung
Waren jetzt schon das 4.mal auf diesen Stellplatz. Der Platz ist sehr schön und liebevoll aufgebaut. Hier gibt ds alles mann braucht und die Besitzer sind sehr freundlich und nett.

zaterdag, 07 maart 2026
Brigitte Beverwijk

Wat een super nette en goed onderhouden camperplaats. We hebben genoten. Heerlijk gefietst in de prachtige omgeving. Aanrader 👍


zaterdag, 10 augustus 2024
Bärbel und Björn: besuch

02.08.24 -05.8.24 Vielen Dank für einen so liebevoll gestalteten Wohnmobilstellplatz! Einfach toll sauber herzlich wunderbar vielen lieben Dank vor allem der Hundefreilauf suuuper unsere kleine Bella hat sich sehr darüber gefreut Wir kommen gerne wieder GLG 


woensdag, 21 augustus 2024
Cora: poes weg

hallo gasten..vanmorgen 20 juni 2024 rond 8 uur is onze grijze poes kwijt geraakt op cp kessel..wij vermoeden dat ze bij iemand in het luik zit en miss is mee gereisd.. mocht u haar zien zouden jullie dat wendy willen melden. mvg cora


donderdag, 20 juni 2024
Heidi : Camperrondje

We zijn begonnen aan Camperrondje Limburg. We waren te gast bij jullie. We kregen een warm onthaal. Alles is duidelijk en netjes. Een mooie en rustige plaats. We komen zeker en vast terug. Mvg Heidi en Freddy


donderdag, 16 mei 2024
 
Powered by Phoca Guestbook