Post Message
Hagemeister Hans-Peter : Beurteilung
Waren jetzt schon das 4.mal auf diesen Stellplatz. Der Platz ist sehr schön und liebevoll aufgebaut. Hier gibt ds alles mann braucht und die Besitzer sind sehr freundlich und nett.
zaterdag, 07 maart 2026
Brigitte Beverwijk
Wat een super nette en goed onderhouden camperplaats. We hebben genoten. Heerlijk gefietst in de prachtige omgeving. Aanrader 👍
zaterdag, 10 augustus 2024
Bärbel und Björn: besuch
02.08.24 -05.8.24 Vielen Dank für einen so liebevoll gestalteten Wohnmobilstellplatz! Einfach toll sauber herzlich wunderbar vielen lieben Dank vor allem der Hundefreilauf suuuper unsere kleine Bella hat sich sehr darüber gefreut Wir kommen gerne wieder GLG
woensdag, 21 augustus 2024
Cora: poes weg
hallo gasten..vanmorgen 20 juni 2024 rond 8 uur is onze grijze poes kwijt geraakt op cp kessel..wij vermoeden dat ze bij iemand in het luik zit en miss is mee gereisd.. mocht u haar zien zouden jullie dat wendy willen melden. mvg cora
donderdag, 20 juni 2024
Heidi : Camperrondje
We zijn begonnen aan Camperrondje Limburg. We waren te gast bij jullie. We kregen een warm onthaal. Alles is duidelijk en netjes. Een mooie en rustige plaats. We komen zeker en vast terug. Mvg Heidi en Freddy
donderdag, 16 mei 2024